Classic Sp. z o.o. z marką Citroën związana jest od lat.

CLASSIC sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Łodygowej 23b związana jest z dwoma światowymi koncernami : z CITROËN AUTOMOBILES jako koncesjoner tej marki oraz z SPX Service Solutions (dawniej Johnson Controls Automotive Systems) jako jedyny i wyłączny przedstawiciel w Polsce aparatury do zaawansowanej diagnostyki samochodowej.

Classic Sp. z o.o. z marką Citroën związana jest od lat. Już w 1980 roku stacja serwisowa firmy Classic w Warszawie przy ul. Łodygowej jako jedna z pierwszych w Polsce otrzymała autoryzację Citroën Automobiles. W latach następnych działalność została rozszerzona o sprzedaż samochodów nowych oraz odkup samochodów używanych. Rozbudowano sieć serwisową na terenie kraju. W chwili obecnej Classic jako koncesjoner Citroën to: 4 obiekty specjalizujące się w sprzedaży samochodów, części zamiennych oraz w obsłudze serwisowej – trzy w Warszawie oraz w jeden Trzebini.

Na szczególną uwagę zasługują nakłady inwestycyjne poniesione przez Classic w ostatnich latach. 1999 rok to uruchomienie całkowicie nowych obiektów koncesyjnych w Gdańsku oraz Trzebinii. W 2000 roku rozpoczęła działalność największa koncesja Citroëna w Polsce – obiekt w Warszawie przy ul. Puławskiej 338 o łącznej powierzchni około 2000 m2, składający się z salonu sprzedaży samochodów nowych i używanych , sklepu z magazynem części zamiennych oraz imponującego serwisu wyposażonego w najnowocześniejsze oprzyrządowanie oraz sprzęt diagnostyczny. Wkrótce nastąpi uruchomienie kompleksu blacharsko-lakierniczego Na uwagę zasługuje ekologiczny charakter obiektu (wykonany wg najnowszych norm oraz wymagań w zakresie ochrony środowiska) oraz jego położenie-przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych stolicy.

W całym okresie swojej działalności Classic honorowany był wieloma prestiżowymi nagrodami. Oto niektóre z nich: GRAND PRIX TO THE BEST SERVICE AND QUALITY 1996, Madrid’96; KONCESJONER ROKU przyznany przez Citroën Polska (1999); MAGELLAN przyznany przez Citroën International (2000), będący potwierdzeniem najwyższej jakości usług świadczonych przez Classic. Najwyższe znaczenie dla Zarządu i pracowników Classic mają nagrody i wyróżnienia przeznawane przez samych klientów. A do nich należą MALWY, które firma otrzymuje niemal nieprzerwanie od 1996 roku.

Zgodnie z dewizą Prezesa Zarządu Pana Jacka Lieberta, „filarem sukcesu firmy jest zadowolenie, satysfakcja i komfort klientów”. Nie tylko komfort podróżowania w znakomitych samochodach Citroën, choć i on jest bardzo ważny. Ale przede wszystkim komfortowy zakup i późniejsza obsługa samochodów. A właściwa jakość obsługi bierze się z doświadczenia nabytego przez lata pracy, który owocuje profesjona- lizmem, fachowością i kompetencją. Potwierdzeniem wdrożenia
systemu jakości jest certyfikat ISO 9001-2000, który został przyznany firmie w październiku 2002 przez uznaną jednostkę certyfikującą Dekra-ITS.

Na uwagę zasługuje sponsorska działalność firmy. Przez wiele lat wspierano akcje „Pożywienie Darem Serca” oraz działalność Towarzysta Przyjaciół Dzieci o/Warszawa Śródmieście. W latach 2000 i 2001 Classic uzyskał tytuł członka wspierającego Polskiego Komitetu Zwalczania Raka. W roku 1997 Classic był głównym sponsorem pierwszego pikniku lotniczego – Góraszka, z którego dochód został przeznaczony fundacji – Gwiazdy dla Dzieci.W latach 1996-2002 Classic aktywnie wspierał działania Aeroklubu Polskiego oraz fundacji Przez Modelarstwo do Lotnictwa. W 1997 Classic był jednym z głównych sponsorów Mistrzostw Świata Modeli Akrobacyjnych Zdalnie Sterowanych – Dęblin’97. Lata 2001 i 2002  to aktywne wsparcie Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez barier” oraz stowarzyszenia na rzecz poprawy i bezpieczeństwa ruchu drogowego ” Droga i Bezpieczeństwo”.